уторак, 29. јануар 2013.

Smalltooth


S vremena na vreme tražio sam je pogledom. Kako i ne bi, malo osveženja u moru prezategnutih starijih dama i suviše namrgodjenih, uštogljenih muškaraca, uvek je dobro došlo. A bila je upravo to, osveženje.

Pričam sa kolegama koje su zajedno samnom došle na prijem. Razne teme kruže od jednog do drugog, politika, fakultet, posao. Sve je u opticaju. Stali smo nekako, hm, na ćoše. Želeli smo da izbegnemo gužvu i guranje, a opet da budemo dovoljno blizu te tranzitne linije. Ipak treba biti spreman i zaskočiti konobara kad god prodje, ako ne, ostaćemo suva grla i praznih stomaka.

Baš ta, ćoše pozicija, pružala je odličan pogled u njenom pravcu. Da nisam daltonista sada bih vam u detalje opisao koje joj je boje kosa, oči,  haljina koju je nosila. Moj dobar drug i komšija Dalibor kratko i jasno bi na ovo rekao „Stokeru“ aludirajući na osobu koja progoni druge, ali zaista se nije o tome radilo. Prosto kada neko na takav način odudara od okoline u kojoj se nalazi, ne možete, a da ne primetite. Sve na njoj, ona, savršeno.

Završilo se, svi smo otišli svojim kućama, a nedugo zatim, zaboravio sam prelepu devojku koju sam to veče video. Nisam mnogo ni razmišljao, zašto bih to radio. Medjutim, nekako uvek ima medjutim, posle više nedelje, možda čak i nekoliko meseci putem Fejsbuka upoznajem jednu devojku. Na intervale počinjem da se prisećam devojke sa prijema.

Mali je Beograd, definitivno. Da, to je ona. Sa nekoliko kratkih, trudio sam se i nenametljivih poruka, bilo je očito da je to ona. Ćaskali smo malo, čisto da ne budem „Stoker“. Detalj koji sam odmah spazio bilo je krajnje čudo prezime na engleskom Smalltooth. Moram da priznam, profesorka engleskog bi me nagrdila kada bi čula da dugo nisam mogao ni da predpostavim šta to znači. U moju odbranu danas se svašta kači na Fejsbuk, bitno je biti samo drugačiji, interesantniji od drugih, pa onda i nije toliko čudno što sam na rešenju ove, nazovimo zagonetke, zapeo.

„Smalltooth, šta li je to, hm...mali zub“. "Ha...!" uzviknuo sam uzbudjeno, kao da sam upravo ogrebao glavnu premiju na srećki, njeno prezime je Zubić.

Нема коментара:

Постави коментар