недеља, 13. јануар 2013.

Prvi susret (priče o Ani)


Deseta noć kako ne spavam. Deseta noć kako bdim nad njom. Svakim danom je sve lošije i mada ima trenutaka kad izgleda kao da je sve uredu, jasno je da je bolest nepovratno uzela maha.

Nije ovo opraštanje od nje. Još uvek, duboko u sebi, ja, ateista, bezbožnik, molim se da još uvek ne uzima njen život. Da bez obzira na stanje u kom se nalazi, podari i njoj i meni snage da se izborimo za još neki mesec, za možda još neku godinu. Nije ovo opraštanje od nje, ovo je svedočenje o 12 godina prijateljstva, svedočenje o 12 godina radosti koje je do sada ona unela u moj, u naše živote.

Sasvim prigodno, crveni irski seter, došao je iz tada još uvek „crvenog“ Požarevca. Kolima je stigla na stanicu kod Sava Centra, mala ali uopšte se nije plašila. Imala je svega tri meseca kada smo se prvi put sreli. Od roditelja sam krio da dolazi. Dovoljno je pasa prošlo kroz našu kuću i znam koliko su bili oduševljeni sa svakim. Istini za volju, Ana je prva koja je došla od malih nogu, prva koja je kupljena.  Na to sam i računao, mislio sam „odvešću je kući, kad mama dodje sa posla neće moći, a da ne prihvati“. Medjutim, već sada, sa tri meseca, Ana je bila suviše velika za torbu koju smo poneli, a nisam sa sobom poneo nikakav kanap ili ogrlicu.

Nas troje, svi nemirni na svoj način, stojimo na stanici i čekamo mamu da dodje kolima. Samo smo joj rekli da mora da dodje, nekako smo je na tu „neodredjenu“ priču izvukli sa posla. I eto je, stiže, i pre nego što se auto zaustavio bilo joj je jasno. Ulazimo..više se ne sećam šta je ko rekao, znam samo da je Ana bila prelepa, vesela, blistavo crvene dlake i velikih očiju, radoznale njuške koja je sve morala da omiriše u tom malom, za nju premalenom Jugu.

Za nepunih 15 minuta bili smo pred vratima stana i tako počinje naša zajednička avantura.

Нема коментара:

Постави коментар